zaterdag 4 februari 2012

kerstkaart

Hallo lieve bloggers,

Op deze heerlijke koude zonnige en witte dag nog maar een kerstkaartje van de afgelopen kerst.
Ik kan deze kaarten er niet eerder opzetten anders hebben ze hem al gezien en dat vind ik niet leuk.
Dus dan nu maar.


 Sorry niet helemaal duidelijk, maar dit is de achterkant.


Ook nu komen al deze mooie spullen weer bij Krea Teja vandaan, want dat is nou eenmaal mijn Shoppie.
Ze hebben zoveel leuke en mooie dingen, ik kom dus bijna nergens anders behalve op beurzen want daar staat Krea Teja ook en dan ben ik er meestal ook en daar zien we natuurlijk nog wel eens wat.

Ik wens jullie een zonnig en fijn weekend toe met veel plezier,

Liefs PAULA.

10 opmerkingen:

Jacqueline (Sjakkie) zei

Het is een super mooi kaartje, er valt zoveel te zien! Is Nancy nog op tijd vertrokken met dit weer?
Liefs van Sjakkie

Unknown zei

Wat een plaatje van een kaart Paula een toppertje

Liefs Nellie

Scrap Hills zei

Hoi Paula,
Wat een prachtig kaartje heb je gemaakt. helemaal Toppie hoor.

Groetjes Hil

Marlies zei

Wat een super mooie kerstkaart Paula! Zoveel prachtige details!! Een kunstwerk!! groetjes, Marlies

Pop's Cards zei

Hi sweetie this is just gorgeous sweetie, fabulous colours too, big hugs love Pops x

Jolara zei

wat super gaaf ! Liefs joyce

Riet zei

Wowwww Paula,wat heb je de laatste tijd schitterende kaarten gemaakt.

Liefs Riet.

Christa zei

Wauw , Paula , wat een prachtige kerstkaart is dit !! Best leuk om er nu af en toe nog eentje voorbij te zien komen.... Erg mooie details zitten er op je kaart. Christa.

Janny zei

Wat een schitterende kaart zeg, ik had nog gezocht op de beurs in Vijfhuizen, maar jullie waren er helaas niet liefs Janny

Murielle zei

Hi Paula,
Your card is absolutely perfect!!!
Lovely colours and design.
Tilda is adorable.
Have a nice weekend.
Big hugs, Mumur.