maandag 10 januari 2011

Mijn 1e kerstkaart van dit jaar.


Het huis is weer aan kant, de kerstspullen in de kast en dus weer af en toe een kaartje maken. Dit is mijn 1e kerstkaart van dit nieuwe jaar, want ik had er vorig jaar veel te weinig dus nu nog maar even door met kerstkaarten maken.
Het is wel weer een kaart met een magnolia stempel want ik vind ze zo leuk.
De kleur klopt niet helemaal (lijkt hier wat blauwer) maar dat weten jullie wel, ik ben niet de enige met dat probleem.
Ik ga nu naar mijn bedje, welterusten en een fijne dag morgen.

liefs,
Posted by Picasa

19 opmerkingen:

Unknown zei

Prachtige kaart Paula , ik vind de kleuren op de foto wel mooi hoor maar ken het probleem .

Groetjes Suze

lenny zei

Mooi kaartje Paula
en leuke kleurtjes
groetjes lenny

Bea van Ette zei

Mooie kaart en we maken toch het hele jaar door kerstkaarten...?

Groetjes, Bea

creacora zei

hoi Paula leuk dat je er weer bent meis je kaartje is super mooi dat paars !! en kerstkaarten maken we het hele jaar door anders moeten we zo stressen in december

Groetjes Cora

Judith zei

Mooi kaartje hoor! Je kunt niet vroeg genoeg beginnen met je voorraad kerstdagen.
Groetjes Judith

chantal zei

schitterend kaatrje paula
erg leuk gedaan
liefs chantal

Bianca zei

Wat een prachtige kaart en het papier is schitterend, ik heb het hier ook liggen.
Groetjes,
Bianca

Tineke van der Linden zei

Schitterend kaartje Paula! En je kunt er maar vast wat op voorraad hebben...
Groetjes, Tineke

Trudy zei

Wat een prachtige kaart Paula, en mooi kleuren ook.
Groetjes Trudy

SCRAP TALK zei

Hoy Paula,
Prachtige kaart!
Fijne dag!
xxx
C.arine.

Eef zei

Wat een prachtige kaart Paula!

Liefs Eef

Jacqueline (Sjakkie) zei

Een echte Paula kaart! Super mooi en prachtig versiert!
Liefs van Sjakkie

Jolanda zei

Wow, dit is echt een heel mooi kerstkaartje geworden!!

Groetjes Jolanda

Loes Oorschot zei

Hoi Paula, wat leuk dat je terugbent en alweer prachtige kaarten hebt laten zien!
Ook deze is schitterend, zowel van kleur als van indeling en heel mooi versierd.

Groetjes, Loes

akkina van steen zei

hallo Paula
leuk dat je weer terug in blogland zit ik heb je gemist hoor want je maakt altijd zoveel leuke kaarten dus van harte welkom,en wat fijn dat je huis weer op orde is want het zal wel een troep geweest zijn he als je zo lang weggeweest bent,ha ha ha(lol)
liefs Akkina

Pop's Cards zei

Gorgeous card sweetie love the image really sweet, gorgeous colours and papers too, big hugs love Pops x x x

Scrap Hills zei

Hoi Paula,

erg mooi kaartje, mooie kleuren ook
niet in kerstkleuren maar ik vind dat toch wel apart
moet zelf zeggen dat ik houd van kerstkaartjes
en deze is zeer geslaagd

groetjes Hil

Ilonka zei

Hoi Paula wat een superleuk kaartje en wat heerlijk om je weer te zien in blogland.
Ook bedankt voorje lieve reactie op mijn blog.

Liefs ilonka

Murielle zei

Hello Paula,
This is very a gorgeous card!!!
Beautiful colors and design.
Your flowers are absolutely fanbulous!!!
Big hugs, Murielle