woensdag 2 september 2009

SOL 1-9-09 Joyeux Noël


Hallo hier ben ik weer met een kerstkaart en hetzelfde papier als de vorige kaart alleen de andere kleuren en met mijn nieuwe Motivet stempel. Ik ben er helemaal verliefd op, wat een schatje he. Sjak, Anneke en ik hebben gisteravond weer eens meegedaan aan de SOL bij Tiets. We vinden dat altijd wel erg leuk om te doen en er zit nog weleens een scrappie niet goed, dus hup vlug er weer af en op de goeie plek. Met veel gegiebel natuurlijk. Ik heb maar weer voor kerst gekozen, omdat ik die straks altijd te kort kom, dus maar bijtijds beginnen en zien jullie er de komende tijd wel meer verschijnen. Deze keer met een franse tekst voor onze vrienden in Frankrijk.

Ik ben weer benieuwd naar jullie reacties en fijne avond allemaal,

Liefs,

Posted by Picasa

28 opmerkingen:

Made by Janet zei

OOOHHH wat een geweldige kerstkaart en die stempel...wat een snoeppie!!!

Groetjes Janet

Marley zei

Ik vind hem super gaaf Paula.. heel mooi papier en natuurlijk een schattig stempeltje! Ik vind het sneeuwvlokje ook erg leuk! Heb je dat met een pons gedaan of iets voor in de cuttlebug? Ik zie deze wel vaker voorbij komen op blogs, maar denk nu vraag ik het toch want wil hem zelf ook wel hebben! xxxx Marley

* Üla * zei

Hoi Paula,
O wat is die super! Ik vind het papier ook zo mooi en met dat een beetje roze en lime-mosgroen.Hele mooie en aparte kleuren combinaties en daarom ook zo leuk.
En weer zo goed ingekleurd
groetjes Ula

Loes Oorschot zei

Ja de sol was weer erg leuk! Kon helaas niet meedoen... Dit is een superleuke kaart geworden! En oh wat een lief elandje!

Groetjes, Loes

Ilonka zei

Hoi Paula wat is je kaartje leuk geworden. Je gebruikt ook mooie kleuren .En het stempeltje wat is het toch een sweety!!


Groetjes Ilonka

Karin zei

Jasses, wat een leuke kaart. Kan ik mij inschrijven voor deze kaart. Wil ik straks wel in mijn kerstbus vinden, hoor. Vind ik HELEMAAAAL niet errug!!!

Unknown zei

oohh wat een liefje Paula, en dat stempeltje echt zo lieffff, het papier is ook prachtig.

Groetjes Suze

Gonny zei

hoi paula

Is weer een leuke kaart
En ja kerst kaartje heb je nooit genoeg

groetjes gonny

Annemiek zei

Wat een snoepie van een kerstkaart en die van vorige week trouwens ook.

Groetjes, Annemiek

Anneke zei

Wat een leuke kaart weer en het kleuren is voor jou inmiddels een makkie. Het was gezellig gisterenavond en wat waren we snel klaar he, dus genoeg tijd om weer te kwebbelen. Liefs Anneke.

*Ellen* zei

wat een prachtige en vrolijke kaart super is die en die stempel is ook zo lief

Scrap@Home by Miranda Bouhof zei

hoi
heel gaaf geworden je kaartje!!!!!!!
enne helaas kon ik niet komen in den-bosch maar met de krea doe in utrecht ben ik zeker van de partij:)

Angelique zei

wauuuw paula, wat een snoeppie van een kaart zeg!! en als je hem nu niet naar karin stuurt dan mag dat altijd naar mij hihi!!!

liefs angelique

Jacqueline (Sjakkie) zei

Hij is super gaaf geworden. Zullen ze vast mooi vinden in Frankrijk.
We hebben geen bank gekocht, alleen wat gekeken. Zo'n haast heeft Ton nog niet. Natuurlijk wel veel leuke andere dingetjes gescoord! En mijn kaartje heb ik vanavond afgemaakt, ik zet hem morgen op de blog.
Liefs van Sjakkie.

Caro's Kaartjes zei

AAAHHH wat een schatje Paula!
Ik vind 'm super.

Eef zei

Hallo Paula,

Ik vind het echt een droppie geworden,heel leuk hoor!!

Groetjes Eef

Jeanet zei

Hoi Paula , dank je wel voor je bezoekje aan mijn blog en complimenten , maar je bent wel ff wezen buurten bij de stand van Jenine HobbyVision daar stond ik ook ;)
De stans is van Crealies

groetjes Jeanet

Jeanet zei

Hihihi ben ik weer jou kaarten zijn ook superrrrrr mooi , prachtig ingekleurd !

Unknown zei

Wauwwwwww Paula wat een scitterende kaart complimentjes hoor het zijn ook zulke lieve stempels maar jij maakt hem mooi

Liefs nellie

Katje zei

Erg mooie kaart en wat leuk gedaan met die kerststerren, zo mooi versierd en wat een leuke stempel.
Gr, katty

Sandra zei

Hoi Paula!

Super kaartje heb je weer gemaakt!
En ja ben toch wel errug sgieuwnierig naar je gift purse hoor !is vast het wachten waard!

Judith zei

Mooi kaartje hoor! Leuk he die SOl? Ik heb het nu ontdekt hoor, hahah.
Optijd beginnen met kerstkaarten idd, handig voor straks.
Groetjes Judith

Murielle zei

This is gorgeous card, Paula!
Lovely colours used and adorable image!
Thank you for your comments in my blog.
Hugs, Mumur.

Corry zei

Hoi Paula
Hij is superrrrrrrrrrr.
Hele mooie kleuren en hele mooie stempel.
Dikke kus Corry

lenny zei

Hey Paula er staat voor jou wat op mijn blog
groetjes lenny

Trudy zei

Wat een geweldige kerstkaart Paula.
en de stempel is ook zo schattig.
Groetjes Trudy

Anoniem zei

Zoooo wat een super kaart,dat stempeltje is echt lief,wat een mooie kleuren,groetjes Mus.

Corry zei

Hoi Paula
Hoe heet de pons, want ik kan hem niet vinden.
Dikke kus Corry