zondag 3 mei 2009

Hoera ik was vrijdag jarig

Vrijdag 1 mei op die zonnige dag was ik jarig en heb ik van een aantal bloggers felicitaties ontvangen en van Sandra, Emilie, Karin en Ellen, Sjak en Thea een kaart, sommige met afdrukjes erin erg leuk allemaal. Thea had wel heeeeeeel erg haar best gedaan want dat was geen kaartje meer maar een kompleet kado met stempel en stiften (ook van Sjak) en afdrukjes en het is zo geweldigggggggggggggggg mooi geworden, dat kunnen jullie op haar blog zien.
Maar iedereen heeft zijn best gedaan en dat vind ik TOPPPP. Super bedankt allemaal en vandaag ga ik lekker knutselen dus ik hoop dat er nog wat op de blog komt vandaag.
Bedankttttt en liefs,

6 opmerkingen:

Thea zei

Hoi Paula, jammer dat je ze zelf niet op je blog hebt staan.
Ik begrijp dat je die van mij niet kan laten zien omdat je fototoestel het niet doet, maar de andere kan je toch scannen?
Nou ja, ik heb ze in ieder geval gezien.

Groetjes Thea

Sandra zei

Fijn dat je um leuk vond Paula !
En ja ben ook wel sgieuwnierig naar de andere kaarten hihi....

En benieuwd wat je gaat maken!

Groetjes San.

Angelique zei

nog van harte gefeliciteerd met je vrejaardag paula!! Leuk zeg die cadootjes die je hebt gekregen, jammer dat ik je adres niet heb anders had je van mij zeer zeker ook een kaartje in de bus gekregen!!

nog een fijne zondag,

liefs angelique

Karin zei

Fijn dat je een leuke dag hebt gehad. Is toch wel leuk hè om kaarten te krijgen? Je kan nu lekker nagenieten...

Riet zei

Nog van harte gefeliciteerd Paula.
wat leuk zeg zo veel cadootjes van de blog meiden.
nou laat maar is wat moois zien meis.

Liefs Riet.

*Ellen* zei

tja wil die andere ook nog wel graag zien maar fijn dat je een lekkere zonnige verjaardag hebt gehad