zondag 8 maart 2009

Magnolia event workshop kaart

Hallo allemaal, ook ik ben met mijn vriendinnen Thea, Sjak en Anneke naar de Magnolia event van Truike geweest. Het was een reuze gezellige dag en we hebben ook weer wat geleerd, zoals dit stempeltje(wat speciaal voor deze dag gemaakt is) aankleden. We hebben allemaal dezelfde kaart gemaakt alleen anders gepimpt. Zo zijn ze toch weer wat verschillend. Er komen nog 3 projecten, maar eerst even wat voor Thea maken, want we moeten voorbeeldjes hebben voor de komende gezellige beurs in Den Bosch. Jippie!! donderdag begint het. Fijne zondag verder, Liefs,


Posted by Picasa

8 opmerkingen:

Thea zei

Ook jou kaartje is hartstikke leuk geworden, net weer even anders.
Heb je z'n zin in Den Bosch? nou ik ook hoor!
Ben benieuwd wat je voor me gaat knutselen.

Hugs, Thea

sandra_w zei

Leuk kaartje geworden, Paula! Veel plezier in Den Bosch...;)

San x

José van Oers zei

Ik vind dit ook een super kaartje Paula. En laat die slavendrijfster je niet met rust????.
Heb ook reuze zin in Den Bosch. zie ik jullie weer. Leuk leuk leuk

Anneke zei

Een erg leuke kaart geworden Paula, wat een beetje pimpen al niet doet. Ik ben vandaag niet aan hobbyen toegekomen, met Britta en Terence naar Ballore geweest, samen gegeten en nu schiet de avond al weer op. Nog bedankt voor het spelen met Britta. Ik zie je morgen, bye Anneke.

*Ellen* zei

super hoe drie dezelfde kaarten zo anders kunnen zijn erg leuk

Karin zei

Hoi, ook deze is erg leuk geworden...
Tot woensdag!!!

Scrap@Home by Miranda Bouhof zei

paula
die is ookleuk geworden!
enne je weet misschien wel wie ik ben.
ik ben die gene met die mooie nagels op de creabeurs in de rijnhal.haha weet je het nu?
groeten miranda

Jacqueline (Sjakkie) zei

Jij hebt hem ook leuk opgepimpt. Super.
Heb gisteren niet meer op de blog gekeken, vandaar deze late reactie!
Groetjes Sjakkie