zondag 15 februari 2009

have fun with puppy dog



Dit kaartje heb ik gemaakt voor mijn dochter die sinds vrijdag een puppy- hondje met de naam Angel heeft, ik vond het stempeltje wel heel goed daarbij passen en heb het ingekleurd met de waterpen en inkt was weer eens wat anders. De swirls heb ik met de cricut gemaakt met de "home accents" (geleend van Sjak) hij is erg leuk er staan er best veel op. Thea heeft weer erg veel nieuw lint waarvan deze blaadjes er 1 is , mooi bij de bloemen. Nou dat was een heel verhaal dus Nancy succes met Angel en voor iedereen nog een fijne avond.


Posted by Picasa

9 opmerkingen:

Gonny zei

Een leuke kaart paula lekker fleurig heb je wel nodig met dit weer vandaag Hier niks als regen

groetjes gonny

Karin zei

Ha Paula, Wat een leuke kaart heb je gemaakt. Mooie kleuren ook. Groet Karin

Nancy zei

Dankjewel voor het maken van de kaart (al heb ik hem nog niet gezien) en voor het verhaaltje over mijn ontdeugende Angel. ze is erg vermoeiend hoor en bibi trouwens ook, hopelijk gaat het snel beter.
Love you xxx

Pop's Cards zei

Wow Paula this is really fantastic, there is loads to look at well done, hugs Pops x x x

Thea zei

Hallo, wat een leuk lint, hahaha
Je hebt wel weer erg je best gedaan he. Wat een leuke kaart is het geworden. En Nancy nog een hond ?? Hier gaat alles goed. We maken de hele dag al pakketten. Pffff. Maar er komen ook genoeg reacties op binnen ......

Groetjes, Thea

CraftyC zei

Gorgeous card Paula!
Clairex

Jacqueline (Sjakkie) zei

Van harte gefeliciteerd met je "nieuwe kelinkind". Ben erg benieuwd.
De kaart is mooi. Heb je mijn mail met de kaarten voor Thea al gezien?
En gaan we morgen de scrap-onlinekaart maken, of zit dat er niet in?

Jacqueline (Sjakkie) zei

Sorry, ik bedoel natuurlijk kleinkind.

Riet zei

wat een schitterend kaartje Paula.hele mooie kleuren.

liefs Riet.